وبلاگ

تولد بالبینو

با یاری خداوند و به همت تیم تحقیق و توسعه شتاب، پس از چند ماه تلاش بی وقفه، توسعه و تحقیق، توانستیم به دانش تولید صنعتی پایه های چراغ خواب و تندیس دست یابیم و برای آن نام و برند بالبینو را برگزیدیم.

رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

داده گستر شتاب جنوب به عنوان یکی از شرکت های راه یافته به مرحله پایانی مسابفات تحت عنوان “نوروز فناورانه” برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد انتخاب شد.

سامانه هوشمند تشخیص خطا در خطوط توزیع

جزیه و تحلیل و تشخیص خطا در سیستم های قدرت شامل اثرات مهم اقتصادی برای اپراتورها، عوامل تعمیر و نگهداری و صنعت برق می شود.

سامانه هوشمند و آنلاین حفاظت و مانیتورینگ

طراحی و پیاده‌سازی سامانه نرم افزاری-سخت افزاری حفاظت فیزیکی از اشیاء/دارایی/تجهیزات

روشنایی هوشمند معابر

راهکار روشنایی هوشمند شهری علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی، امکان مدیریت، نگهداری و نظارت کارآمد بر این سیستم ها را فراهم می‌آورد.

هوشمند سازی شبکه توزیع (Smart Grid)

با هوشمندسازی شبکه توزیع، علاوه بر روئیت پذیری نقاط مختلف شبکه، امکان کنترل، مدیریت خطا، تحلیل و صدور انواع مختلف گزارش ها وجود دارد.

سیستم هشدار سرقت از دکل‌های انتقال برق

به کمک IOT یک سیستم پایش و کنترل برای تشخیص خرابکاری/سرقت دکلها و خطوط انتقال شبکه طراحی و پیاده سازی می گردد به نحوی که اطلاعات پس از کشف اقدام به سرقت، توسط شبکه ای مرکب از GPRS و LoRa داخلی از دکل مورد نظر به مرکز پایش ارسال گردد و اپراتور بتواند بر روی مانیتور یا گوشی همراه خود از وضعیت تجهیزات، به طور پیوسته، اطلاع داشته باشد.

×